تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

انجام عملیات بانکی در شعب بانک توسعه تعاون بر مبنای بانکداری توسعه‌ای

  • کد خبر : 74012
  • 08 اکتبر 2020 - 12:29
انجام عملیات بانکی در شعب بانک توسعه تعاون بر مبنای بانکداری توسعه‌ای

انجام عملیات بانکی در شعب بانک توسعه تعاون بر مبنای بانکداری توسعه‌ای مدیرعامل بانک توسعه تعاون فعالیت و عملیات بانکی همکاران شعب این بانک را بر مبنای بانکداری توسعه‌ای قلمداد نمود. حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماس‌های تلفنی با برخی روسای شعب این بانک عنوان کرد: آنچه در عملیات بانکی شعب بانک رخ می‌دهد الگویی از بانکداری توسعه‌ای […]

انجام عملیات بانکی در شعب بانک توسعه تعاون بر مبنای بانکداری توسعه‌ای

مدیرعامل بانک توسعه تعاون فعالیت و عملیات بانکی همکاران شعب این بانک را بر مبنای بانکداری توسعه‌ای قلمداد نمود.

حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماس‌های تلفنی با برخی روسای شعب این بانک عنوان کرد: آنچه در عملیات بانکی شعب بانک رخ می‌دهد الگویی از بانکداری توسعه‌ای است و تسهیلات پرداختی بانک با رویکرد اجتماعی، ایجاد اشتغال، کاهش محرومیت و رونق تولید صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: تجربه تکمیل و بررسی پرونده‌های مربوط به تسهیلات طرح‌های ملی و اشتغال‌زایی موجب گردیده دانش سازمانی مرتبط با بررسی پرونده‌های کلان و متوسط در ارکان اعتباری بانک ارتقا یابد و همکاران بانک در انجام کارهای بزرگ و اثرگذار توسعه‌ای در اقتصاد منطقه‌ای صاحب نقش و جایگاه ویژه‌ای در منطقه جغرافیایی خود گردیده‌اند.

ایشان بیان کرد: مسئولین هر استان به نقش مهم بانک توسعه تعاون دربرداشتن گام‌های توسعه‌ای منطقی پی برده‌اند و افزود: شایسته است همکاران با تداوم روحیه خدمت گذاری و با استفاده از اصول مشتری مداری، به‌ویژه در روان‌سازی فرآیند پرداخت تسهیلات خرد و کارگشا به مشتریان و مراجعین در رفع و حل مشکلات مردم پیشقدم باشند.

حفاظت از حقوق مردم و سازمان در فرآیندهای بانکی از طریق صحیح آیین‌نامه‌ها

مهدیان به اهمیت فعالیت بانکداری و لزوم رعایت اصول حرفه‌ای اشاره کرده و عنوان کرد: مراقبت و صیانت از حقوق مردم و حقوق سازمان در فرآیندهای بانکی از طریق اجرای صحیح آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی امکان‌پذیر است و از ظرفیت‌های متعدد قانونی می‌توان در جهت افزایش کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان استفاده نمود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماس‌های تلفنی با محسن حیدری سرپرست باجه تفرش شعبه شهید بهشتی اراک، رحیم کریوه رئیس شعبه سردشت استان آذربایجان غربی، سید مهدی حسینی زاده رئیس شعبه اردل استان چهارمحال و بختیاری، بهرام قنبری فرد رئیس شعبه برازجان استان بوشهر و ابوالفضل دارائی رئیس شعبه مرکزی سمنان از وضعیت شعب، مشکلات احتمالی و نظرات همکاران مطلع شد و توصیه‌هایی برای پیشبرد بهتر عملیات شعب ارائه نمود.

مهدیان افزود: در شرایط کنونی که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، امکان حضور فیزیکی در شعب و ملاقات چهره به چهره با همکاران فراهم نیست، تماس‌های تلفنی تا حدی می‌تواند تا حدود زیادی در انتقال مطالب و بررسی مشکلات و تصمیم سازی برای حل آنها کارگشا باشد.

منبع: بانک توسعه تعاون

مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=74012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.