تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد:

انجام بیش از هزار عملیات امدادرسانی در مهرماه سال جاری

  • کد خبر : 100274
  • 02 نوامبر 2022 - 10:00
انجام بیش از هزار عملیات امدادرسانی در مهرماه سال جاری
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انجام بیش از هزار عملیات امدادرسانی (آتش‌سوزی و امداد و نجات) در مهرماه سال جاری توسط آتش نشانان این سازمان خبر داد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابراهیم مطلبی با اعلام این خبر گفت: مهرماه سال جاری در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان، ۱۰۹۸ عملیات امدادرسانی (آتش‌سوزی و امداد و نجات) انجام شد که از این تعداد ۳۷۹ مورد حادثه، ۵۵۳ مورد حریق و ۱۶۶ مورد خدمات ایمنی بوده است.

او با بیان اینکه در مهرماه امسال ۲۲۱ خودرو در نقاط پرترافیک شهر مستقر شده است، افزود: میانگین زمان رسیدن نیروهای این سازمان به محل حادثه سه دقیقه و ۵۲ ثانیه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در مهرماه امسال ۵۴ هزار و ۳۳۱ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان برقرار و به دنبال آن ۱۱۰۰ اعزام از سوی سازمان انجام شد.

او با بیان اینکه آتش‌نشانان در عملیات‌های انجام شده باعث نجات ۳۹۶ نفر از شهروندان شدند، تأکید کرد: رانندگان باید هنگام مشاهده خودروهای آتش‌نشانی واکنش درست و به موقع نشان دهند و وسیله نقلیه خود را به منتهی‌الیه سمت راست هدایت کنند؛ چراکه مسدود کردن مسیر و دیر رسیدن آتش‌نشانان به محل حریق یا حادثه می‌تواند عمق حادثه را بیشتر کند.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

 

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=100274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.