تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
6

انتخاب پنج غرفه برتر در هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز

  • کد خبر : 11211
  • 18 جولای 2017 - 10:12

به گزارش خبرگزاری صنعت و توریسم و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، مرتضی آبدار در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز اظهار کرد: در هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز از بین ۱۷۲ غرفه شرکت کننده تعداد پنج غرفه حائز مقام برتر شدند. آبدار در ادامه به معرفی […]

به گزارش خبرگزاری صنعت و توریسم و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، مرتضی آبدار در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز اظهار کرد: در هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز از بین ۱۷۲ غرفه شرکت کننده تعداد پنج غرفه حائز مقام برتر شدند.

آبدار در ادامه به معرفی غرفه های برتر هفتمین نمایشگاه صنایع دستی تبریز پرداخت و گفت: در این نمایشگاه “علی نوری زاده” با غرفه باتیک، عنوان بهترین غرفه آرایی از استان آذربایجان شرقی، به خود اختصاص داد.

غرفه خاتم کاری از استان اصفهان “احمد رضا نایینی” به عنوان غرفه برتر از لحاظ فروش برتر شناخته شد.

عباس توئی” غرفه دار استان گلستان نیز در این نمایشگاه با ارائه نساجی سنتی مختص این استان عنوان برترین غرفه از لحاظ محتوا را به خود اختصاص داد.

از لحاظ حجم فروش در این نمایشگاه غرفه صنایع دریایی “مهدی دلگرم” استان هرمزگان به عنوان غرفه برتر شناخته شد.

آبدار گفت: “رحیم عظیمی” هنرمند نگارگر آذربایجان شرقی نیز در هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی عنوان غرفه ویژه را به خود اختصاص داد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود از شرکت تمامی هنرمندان سراسر کشور در هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز تشکر کرد و میزبانی دوباره آنها را در نمایشگاه های آینده آذربایجان در رویداد تبریز ۲۰۱۸ چشم به راه شد.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=11211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.