تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
6

امضای تفاهم نامه فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان و پارک علم و فناوری استان

  • کد خبر : 101403
  • 29 نوامبر 2022 - 14:37
امضای تفاهم نامه فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان و پارک علم و فناوری استان
شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان با پارک علم و فناوری تفاهم نامه امضا کرد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: موضوع این تفاهم نامه در خصوص راه اندازی  پردیس علم و فناوری در محل شهرک صنعتی زاهدان جاده میرجاوه  بود.

علیرضا راشکی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم قرار شد وسعت عرصه و موقعیت آن بعد ازانجام ارزیابی فنی و اقتصادی به پارک اعلام می شود. وی افزود: بهره برداری از عرصه پیشنهادی استان با توجه به تفاهم شرکت و پارک می تواند به صورت تخصیصی و یا عمومی انجام پذیرد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: طرفین تفاهم نامه ، مشترکا پیگیری لازم در خصوص اخذ مجوزها و تاییدیه های لازم ، جهت ایجاد پردیس مشترک را انجام می دهند.

راشکی تاکید کرد: قیمت و شرایط حق استفاده از زمین و امکانات زیر بنایی و خدمات شهرک صنعتی به شرکت های دانش بنیان و فناور مطابق دستور العمل بهره برداری از زمین ، اعیانی و تاسیسات شهرک ها و نواحی صنعتی همان سال انجام می شود.

وی بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه ، تاسیس پردیس توسط شرکت شهرک های صنعتی استان به عنوان سازمان موسس انجام می شود و پارک علم و فناوری به عنوان سازمان همکار علاوه بر همکاری در اقدامات مورد نیاز برای راه اندازی و اخذ مجوز تاسیس پردیس ، مسوولیت مدیریت پردیس را نیز بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=101403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.