تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

امضای تفاهم‌نامه بانک کارآفرین و کمیسیون ملی یونسکو در ایران

  • کد خبر : 73492
  • 30 سپتامبر 2020 - 14:53

امضای تفاهم‌نامه بانک کارآفرین و کمیسیون ملی یونسکو در ایران بانک کارآفرین با هدف تعریف،طراحی و اجرای مشترک «نشان کارآفرینی»، با کمیسیون ملی یونسکو در ایران تفاهم‌نامه امضا کرد. به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین،دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل این بانک در نشستی با حضور نمایندگان کمیسیون ملی یونسکو در ایران […]

امضای تفاهم‌نامه بانک کارآفرین و کمیسیون ملی یونسکو در ایران

بانک کارآفرین با هدف تعریف،طراحی و اجرای مشترک «نشان کارآفرینی»، با کمیسیون ملی یونسکو در ایران تفاهم‌نامه امضا کرد.

به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین،دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل این بانک در نشستی با حضور نمایندگان کمیسیون ملی یونسکو در ایران عنوان کرد:بانک کارآفرین در استراتژی مصوب جدید خود، برای ورود به حوزه کارآفرینی به عنوان رسالت اصلی خود عزم جدی دارد.

فرزین در ادامه با تشریح اهداف بانک کارآفرین در برنامه دو ساله ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اضافه کرد:بانکداری شرکتی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها، از خطوط اصلی کسب‌وکار بانک کارآفرین در استراتژی جدید است. به عنوان قدم اول در راستای تحقق این هدف، مقرر شد با همکاری کمیسیون ملی یونسکو در ایران، نسبت به تعریف، طراحی و اجرای مشترک «نشان کارآفرینی» اقدام کنیم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امضای این تفاهم‌نامه یکی دیگر از اقدامات نوین بانک کارآفرین در مسیر توسعه بوده که علاوه بر پیامدهای اقتصادی، پیامدهای اجتماعی و فرهنگی نیز خواهد داشت و قدم موثری در نظام بانکی به حساب می‌آید. امیدواریم بتوانیم نقش تاثیرگذاری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشیم و برای کارآفرینان فضای مناسبی به وجود آوریم.

در بخش دیگری از این نشست دکتر حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، اقدامات و فعالیت‌های این کمیسیون را توضیح داد و گفت: هفته گذشته توافقنامه تاسیس مرکز بین‌المللی مدیریت جامع حوزه آبخیز و منابع زیستی در ایران امضا شد. همچنین سه شهر دیگر ایران به شبکه شهرهای جهانی یونسکو پیوستند و تعداد شهرهای جهانی کشور به ۱۴ شهر رسید. امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک کارآفرین، اقدام مهم دیگری است که با همکاری و هم‌فکری مدیران ارشد این بانک به ثمر رسیده است.

 

منبع: بانک کارآفرین

 

مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=73492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.