تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4

اقدام جهادی شهرداری در آسفالت معابر

  • کد خبر : 67561
  • 29 ژوئن 2020 - 15:07

اقدام جهادی شهرداری در آسفالت معابر بازدید شهردار کرمان و برخی از اعضای شورا از روند آسفالت معابر شهر کرمان برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان از روند آسفالت معابر شهر کرمان بازدید کردند. به گزارش کرمان‌آنلاین، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان در حاشیۀ این بازدید، با اشاره به […]

اقدام جهادی شهرداری در آسفالت معابر

بازدید شهردار کرمان و برخی از اعضای شورا از روند آسفالت معابر شهر کرمان

برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان از روند آسفالت معابر شهر کرمان بازدید کردند.

به گزارش کرمان‌آنلاین، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان در حاشیۀ این بازدید، با اشاره به شروع نهضت آسفالت در شهر کرمان گفت: شهرداری کرمان در یک اقدام جهادی، آسفالت تعداد زیادی از معابر شهر کرمان را در دستور کار قرار داده است.

مهدی نیکویی افزود: در همین راستا، در بازدید امروزِ شهردار کرمان و رؤسای کمیسیون‌های خدمات شهری و محیط زیست و عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرمان، روند اجرای روکش آسفالت در پنج منطقۀ شهر کرمان مورد بازدید قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به شروع آسفالت معابر شهر کرمان، اولویت‌های روکش آسفالت معابر در پنج منطقۀ شهری مشخص شده که در این بازدید، این اولویت‌ها مجدد مورد ارزیابی قرار گرفت و دوسه معبر دیگر که آسفالت آن‌ها مشکل داشت، اضافه شد.

نیکویی بیان کرد: همچنین پروژه‌های در دست اجرا ازجمله فاز دوم پیاده‌راه سلامت، پارک بلدالاامین، پروژه پیاده‌راه‌سازیِ بلوار هوانیروز و بلوار جمهوری‌اسلامی و چند طرح ترافیکی نیز مورد بازدید قرار گرفت.

منبع:شهرداری کرمان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=67561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.