تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
1

افتتاح ۵۰ طرح در حوزه سازمان‌ها و مناطق در شهر اصفهان

  • کد خبر : 75789
  • 29 نوامبر 2020 - 10:52
افتتاح ۵۰ طرح در حوزه سازمان‌ها و مناطق در شهر اصفهان

افتتاح ۵۰ طرح در حوزه سازمان‌ها و مناطق در شهر اصفهان شهردار اصفهان بیان کرد:به زودی در کنار پروژه‌های بزرگ و ملی بیش از ۵۰ طرح ارزشمند وفاخر در منطقه و سازمان‌های مختلف شهر اصفهان افتتاح می‌گردد. به گزارش توریسم پرس به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان،قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی […]

افتتاح ۵۰ طرح در حوزه سازمان‌ها و مناطق در شهر اصفهان

شهردار اصفهان بیان کرد:به زودی در کنار پروژه‌های بزرگ و ملی بیش از ۵۰ طرح ارزشمند وفاخر در منطقه و سازمان‌های مختلف شهر اصفهان افتتاح می‌گردد.

به گزارش توریسم پرس به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان،قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان»به بیان اینکه شهر در وضعیت نزدیک به تعطیلی قرار دارد تا شرایط بهتری در مدیریت کرونا ایجاد گردد، عنوان کرد:با توجه به مصوبه هیئت وزیران شهرداری هم در شرایط دیگری قرار گرفته است؛البته چون خدمات شهرداری، عمومی، مستمر و دائمی است این نهاد خدمات شهری و امدادی را بدون وقفه به مردم ارائه می‌دهد.

شهردار اصفهان افزود:شهرداری اصفهان از ماه های گذشته با توسعه دایره خدمات الکترونیک خود، در شرایط کنونی دارای امکاناتی است که تعطیلی ادارات، خدمات رسانی به مردم را با مشکل روبرو نمی کند.

ارائه خدمات اینترنتی به مردم از طریق سامانه

ایشان بیان کرد: سامانه my.isfahan.ir خدمات خود را در زمینه شهرسازی و درخواست‌های مربوطه از جمله صدور پروانه،استعلام، خدمات عمرانی، فرهنگی و ترافیکی و …. به صورت اینترنتی از طریق میز خدمت الکترونیک به مردم ارائه می‌نماید.

وی عنوان کرد:به دلیل شرایط کنونی تصمیم گرفتیم بخشی از برنامه‌های «هر یکشنبه یک افتتاح» را از این هفته در قالب افتتاحیه های رسانه ای به پیش ببریم.

افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های منطقه ۹ به صورت غیرحضوری

قدرت اله نوروزی افزود: بدین منظور برای افتتاحیه‌ها برگزاری اجتماعات نداریم اما پروژه‌ها به بهره‌برداری می رسد.به همین سبب در منطقه ۹ پروژه‌هایی شامل سه خیابان، فاز بعدی بوستان مهر، باززنده سازی مادی رهنان و کلکتور غرب بهره‌برداری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های خلاق مدیر منطقه ۹ و کارکنان این منطقه چشم‌انداز مطلوبی برای منطقه ایجاد کرده است،گفت: عملیات اجرایی چند پروژه مانند باغ عرفا، ورزشگاه غرب، مجتمع فرهنگی – گردشگری منارجنبان هم از امروز آغاز می‌گردد.

ایشان اظهار  کرد: به زودی در کنار پروژه‌های بزرگ و ملی بیش از ۵۰ طرح ارزشمند در منطقه و سازمان‌ها از جمله ۵ پارک و بوستان، ۷ خیابان، ۵ فرهنگسرای تخصصی و مراکز تفریحی، ۳ ورزشگاه، دو پروژه احیای اماکن تاریخی، دو ایستگاه آتش نشانی، ۴ پروژه میدان سازی، ۲ پارکینگ عمومی و پروژه‌های متعدد دیگر در حوزه پسماند و خدمات عمومی تقدیم مردم خواهد شد.

 

منبع:شهرداری اصفهان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=75789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.