تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5

افتتاح پروژه های شهرداری خوی به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 97284
  • 25 آگوست 2022 - 8:52
افتتاح پروژه های شهرداری خوی به مناسبت هفته دولت
به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی به مناسبت آغاز هفته دولت پروژه های عمرانی شهرداری خوی به بهره برداری رسید.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مهندس نصراله پور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی اظهار داشت: پروژه های عمرانی شهرداری خوی با آغاز هفته دولت و با حضور فرماندار خوی ، دادستان خوی ، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران نهاد ها و روسای ادارات شهرستان خوی در اولین روزاین هفته به بهره برداری رسید.

شهردار خوی گفت : مسیرگشایی و آزادسازی ابتدای خیابان شهید قمری اصل از تقاطع امام حسین(ع) که از چهار دهه پیش در توسعه معابر پیش بینی شده بود به همت شهرداری خوی و با حمایت شورای اسلامی شهر طی تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری به بهره برداری رسید .

وی گفت: خاکبرداری و خاکریزی (آماده سازی) این پروژه ۴۵۰۰مترمکعب ، ۲۲۰۰مترمربع آسفالت ریزی ، ۷۰۰مترمربع سنگ فرش و ۴۶۰مترطول جدول گذاری بوده که با اعتباری بالغ بر ده میلیارد و پانصد میلیون تومان شامل عملیات عمرانی و تملک صورت گرفت.

شهردار خوی افزود : احداث خیابان ۱۶متری پشت امامزاده سید بهلول(ع) نیز در راستای اجرا طرح توسعه آرامگاه سیدبهلول (ع) از سوی شهرداری خوی با اعتبار بالغ بر ۸۰۰میلیون تومان انجام شده و به بهره برداری رسید.

وی گفت : بیش از ۱۵۰۰مترمکعب خاکریزی و خاکبرداری ، ۱۲۰۰مترمربع آسفالت ریزی ، ۲۸۰مترطول جدول گذاری در پروژه اجرا شده است .

نصراله پور همچنین با اشاره به احداث سالن کنفرانس شهرداری خوی افزود : یکی از ملزومات امروز شهرداری خوی داشتن سالن اجتماعات مناسب و در خور شان شهرداری بود که به همت تلاش دو ماهه مجموعه شهرداری، سالن اجتماعات شهید برگزینی شهرداری خوی با اعتبار بالغ بر ۲میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت : مهمترین ویژگی این سالن دارا بودن سیستم صوتی و تصویری اتوماتیک و مدرنی است که امکان ارائه تصاویر آنلاین را فراهم می سازد و دارای دوربین های اتوماتیک مجهز و متصل به سیستم صوتی است و ان شاالله با برنامه ریزی مناسب اقدامات مختلف فرهنگی سازمان های مردم نهاد و ادارات و آموزش های مختلف کارکنان در این سالن انجام خواهد گرفت .

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=97284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.