تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
0

افتتاح وب كيوسك ميز خدمت دراداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي هرمزگان

  • کد خبر : 46502
  • 11 دسامبر 2018 - 11:19

افتتاح وب كيوسك ميز خدمت دراداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي هرمزگان افتتاح وب كيوسك ميز خدمت اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان توسط معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل […]

افتتاح وب كيوسك ميز خدمت دراداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي هرمزگان

افتتاح وب كيوسك ميز خدمت اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان توسط
معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان هرمزگان ،
عبدالهاشم حسن نيا با حضور در اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي به افتتاح
وب كيوسك ميز خدمت كه در جهت رفاه بيشتر ارباب رجوع ها طراحي شده بود اقدام كرد.

معاون وزيرراه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور گفت:
طبق بخشنامه از رئيس جمهور محترم و ميزان تحقق قطع ارتباط ارباب رجوع و كارمندان

از طريق استقرار ميز خدمت الكترونيكي در واحدهاي عملياتي از تاريخ ۱/۱۰/۹۷ مورد
ارزيابي قرار خواهدگرفت و  میز خدمت برای ارائه راحت تر خدمات به ارباب رجوع و انجام
حقوق شهروندی در نظام اداری است .

اين مقام مسئول افزود :هدف از اين امر تكريم ارباب رجوع ، رعايت حقوق شهروندي،
و رضايتمندي مردم از اداره و ارتقاء سلامت اداري وجوددارد  يكي از مهمترين اهداف آن
تضييع در حقوق شهروندي ميباشد

مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان هرمزگان گفت: قابليت ها و شاخص هاي
مورد ارزيابي در ميز خدمات الكترونيكي دستگاه عبارتند از : قابليت پذيرش درخواست
خدمت به صورت الكترونيكي و قابليت بارگذاري الكترونيكي مدارك مربوط به درخواست

خدمت ، قابليت ارائه رسيد الكترونيكي و تعيين زمان و صدور پاسخ خدمات ، قابليت ارائه
الكترونيكي كد رهگيري منحصر به فرد به درخواست خدمت در لحظه پذيرش درخواست

خدمت ، قابليت فراهم نمودن امكان رهگيري الكترونيكي مراحل گردش كار خدمت توسط
ارباب رجوع ، قابليت ارائه پاسخ خدمت به صورت الكترونيكي به ارباب رجوع ،قابليت تعامل
الكترونيكي با ارباب رجوع در مراحل مختلف انجام كار ،دريافت نظر ارباب رجوع به صورت الكترونيكي

در پايان داريوش باقرجوان عنوان كرد ، اميد است اين امر باعث  رضايت حقوق شهروندي
و رضايتمندي مردم از اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي باشد.
Tourism Press

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=46502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.