تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5

افتتاح خانه هنرهای رزمی در صالحیه

  • کد خبر : 106089
  • 13 آوریل 2023 - 11:21
افتتاح خانه هنرهای رزمی در صالحیه
شهردار صالحیه از افتتاح خانه هنرهای رزمی در سالن شهید فخری زاده خبر داد / مربیان این رشته ها برای دریافت سانس اقدام کنند.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی، یکی دیگر از وعده های شهردار و شورای اسلامی صالحیه در آخرین دیدار با نخبگان و مدال آوران ورزشی این شهر تحقق پیدا کرد و پس از ماه ها پیگیری و تلاش مدیریت شهری ، خانه هنرهای رزمی در طبقه فوقانی سالن چندمنظوره شهید فخری زاده تجهیز و آماده بهره برداری قرار گرفته است.

این مجموعه عظیم ورزشی که در حاشیه میدان ولایت در کمربندی هاشمی رفسنجانی قرار دارد ، با ۳۰۰ متر مربع مساحت از انبوه ورزشکاران رشته های مختلف رزمی استقبال خواهد کرد و تردیدی نیست که با پیش بینی شرایط آسان برای ورود همه علاقمندان به خانواده بزرگ ورزش شهرستان بهارستان ، در جهش سرانه های ورزشی و تحقق سلامت عمومی نقش فوق العاده ای ایفا خواهد کرد.

سالن چند منظوره شهید فخری زاده مجموعا با ۲۵۰۰ متر مربع مساحت در شرایط عادی برای انجام ورزش های فوتسال ، والیبال ، بسکتبال و هنرهای رزمی مورد بهره برداری قرار گرفته است و در مواقع بحران نیز به محلی برای اسکان مردم و دپو تجهیزات مدیریت بحران تبدیل می گردد.

مربیان رشته های ورزشی تا ساعت ۱۴ هر روز می توانند برای رزرو سانس به واحد امور ورزش شهرداری صالحیه واقع در سالن شهید محسن فخری زاده در مجاورت میدان ولایت و محور آیت الله هاشمی رفسنجانی مراجعه نمایند.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=106089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.