تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4

استخر بزرگ رویای آبی،اساسی ترین پروژه ورزشی شهر صالحیه طی دو دهه اخیر از نگاه مردم

  • کد خبر : 114683
  • 19 نوامبر 2023 - 10:10
استخر بزرگ رویای آبی،اساسی ترین پروژه ورزشی شهر صالحیه طی دو دهه اخیر از نگاه مردم
مجموعه مدرن و زیبای رویای آبی، بهترین اتفاق ورزشی طی سالهای گذشته تاکنون از نگاه مردم صالحیه بوده است.
به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی شهرداری صالحیه، اگر امروز از عموم مردم بویژه جوانان شهر صالحیه بپرسید بهترین اتفاق ورزشی طی سالهای گذشته تاکنون برای محل زندگی شما چه بوده است،قطعا مجموعه مدرن و زیبای رویای آبی را نام خواهند برد. در روزگاری نه چندان دور دیار اخلاق و فضیلت که اساس آن از مردمانی باصفا و عاشق ورزش و سرزندگی شکل گرفته است با آرزوی برخورداری از یک مجموعه ورزش های آبی به شهرهای مجاور برای استفاده از استخر و مبادرت به سرگرمی شنا مراجعه می کردند .
اما با روی کارآمدن مهندس محمد آگاهی مند که برآمده از کوچه و پس کوچه های صالح آباد قدیم است تمام حسرتها به امید بدل شد . مجموعه ای وزین و بزرگ با معماری ایده آل و متفاوت در خیابان امام علی (ع) مشغول ساخت گردید و یک سال پس از حضور او در قامت‌ شهردار این شهر به بهره برداری رسید . حالا با گزارش هایی که بدست ما  رسیده مردم‌ شهرهای دور تا مناطق مجاور خودمان فرسنگ ها باید طی کنند تا از مجموعه رویای آبی دیدن کنند و از خدماتش بهره ببرند .
این زیرساخت بزرگ ورزشی که در مساحت ۵ هزار متر مربع دارای فضاهای مختلف از ورزش های آبی است از سال ۱۴۰۰ به محلی برای حضور جوانان تبدیل شده و در جذب آحاد مختلف بمنظور کمک به توسعه سلامت عمومی نقش اجتناب ناپذیری را ایفا کرده است. پس از چهارسال از فعالیت دوره جدید مدیریت شهری بد نیست بدانید با پیگیری انواع تلاش ها،منحنی سرانه ورزشی شهر صالحیه حسابی تکان خورده و با طی روندی صعوی رشد ۲ برابری را تجربه کرده است .

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=114683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.