تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4

ادامه فعالیت نیروهای پروژه پل قدس در روزهای برفی

  • کد خبر : 75875
  • 01 دسامبر 2020 - 11:00
ادامه فعالیت نیروهای پروژه پل قدس در روزهای برفی

ادامه فعالیت نیروهای پروژه پل قدس در روزهای برفی شهردار اردبیل از تداوم اجرایی به صورت شبانه روزی در پروژه پل قدس به رغم بارش سنگین برف خبر داد. به گزارش توریسم پرس به نقل از  اداره رسانه ی شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در بازدید میدانی از فازهای مختلف پروژه پل‌قدس تاکید کرد:عملیات عمرانی در […]

ادامه فعالیت نیروهای پروژه پل قدس در روزهای برفی

شهردار اردبیل از تداوم اجرایی به صورت شبانه روزی در پروژه پل قدس به رغم بارش سنگین برف خبر داد.

به گزارش توریسم پرس به نقل از  اداره رسانه ی شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در بازدید میدانی از فازهای مختلف پروژه پل‌قدس تاکید کرد:عملیات عمرانی در پروژه پل‌قدس علیرغم بارش سنگین برف در اردبیل با تمهیدات لازم زمستانی، رعایت الزامات مهندسی در جبهه های مختلف در حال اجرا است.

وی گفت: عملیات مختلف عمرانی قابل انجام در شرایط فعلی نظیر آرماتوربندی، خاکبرداری و … با دقت و سرعت مناسب ادامه دارد، و تلاش ما بر این است این عملیات در محور اصلی که دارای اولویت بوده و نقش موثری در رفع مشکلات ترافیکی منطقه ایفا خواهد کرد، به سرعت انجام شود.

لطف‌اللهیان با تقدیر از صبوری و همراهی شهروندان در طول مدت زمان اجرای پروژه پل قدس و عذرخواهی بابت مشکلات پیش‌آمده، خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان شهرداری در مجموعه مدیریت شهری، شیرینی و شهد بهره‌برداری از طرح ذکر شده در آینده نزدیک جای تلخی مشکلات دوران کارگاهی پروژه را خواهد گرفت و شاهد تاثیر این پل در کاهش ترافیک سنگین خواهیم بود.

پل قدس بزرگترین پروژه عمرانی استان اردبیل

پل قدس بزرگترین پروژه عمرانی در حال اجرای استان اردبیل است و به دلیل نوسان قیمت ها وقفه ای در سال های اخیر در روند ساخت آن پیش آمده بود که با تامین اعتبار آن چندین ماه است به صورت بی وقفه و شبانه روزی در حال اجرا است.

شهردار اردبیل در پایان این بازدید با توجه به حجم بالای عملیات فنی و مالی در پروژه پل‌قدس، اضافه کرد: صرفا طول عرشه این پل یک کیلومتر بوده و این نشان‌گر وسعت پروژه است لذا در تلاشیم عملیات اجرایی پروژه پل‌قدس با سرعت و دقت لازم تا زمان بهره‌برداری کامل تداوم یابد.

 

منبع : شهرداری اردبیل

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=75875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.