تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4
استاندار یزد در نشست مشترک با فعالین حوزه حمل و نقل درون شهری مطرح کرد؛

اختصاص خط اعتباری ویژه نوسازی ناوگان حمل و نقل یکی از درخواست های استان در سفر ریاست جمهوری به استان

  • کد خبر : 102820
  • 08 ژانویه 2023 - 9:50
اختصاص خط اعتباری ویژه نوسازی ناوگان حمل و نقل یکی از درخواست های استان در سفر ریاست جمهوری به استان
استاندار یزد با اشاره به برخی مسائل و مطالبات رانندگان حمل و نقل درون شهری، گفت: مسائل و موضوعات موجود در بازه زمانی کوتاهی ایجاد نشده بلکه ریشه ای، ساختاری و مزمن است با این وجود قطعاً در حد امکانات، مقدورات و اختیارات موجود در استان به آن ها رسیدگی می کنیم.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – مهران فاطمی در نشست مشترک با فعالین حوزه حمل و نقل درون شهری، با اشاره به برخی مسائل و مطالبات این قشر زحمتکش، گفت: مسائل و موضوعات موجود؛ ریشه ای، ساختاری و مزمن بوده و در بازه زمانی کوتاهی ایجاد نشده، با این وجود قطعاً در حد امکانات، مقدورات و اختیارات موجود در استان به آن ها رسیدگی می کنیم.

استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه برخی مسائل و دغدغه های رانندگان ناوگان حمل و نقل خارج از حیطه اختیارات استان است، خاطرنشان کرد: این گروه از مطالبات فعالین این عرصه در سطح ملی منعکس و پیگیری های لازم برای حل آن ها صورت خواهد گرفت.

وی حمل و نقل را از شریان های حیاتی استان و کشور دانست و افزود: یکی از نگرانی های موجود در این حوزه، فرسودگی ناوگان حمل و نقل است که یکی از درخواست های ما در سفر رئیس جمهور به استان، اختصاص خط اعتباری جهت نوسازی ناوگان از محل تسهیلات آن خط بشمار می رود.

دکتر فاطمی در ادامه به مباحث و دغدغه های رانندگان در حوزه پرداخت مالیات اشاره کرد و گفت: جلسه ای جهت بررسی مجدد مسائل و کاهش دغدغه های موجود برگزار شود. وی در ادامه خطاب به مسئولین حاضر در جلسه، بر بررسی طرح ایجاد شهرک حمل و نقل و اجرای آن؛ در صورت توافق جامعه حمل و نقل استان تاکید کرد.

استاندار یزد در بخش پایانی سخنانش از جامعه حمل و نقل درون شهری دعوت کرد تا در دیدار مردمی با رئیس جمهور در روز ۲۲ دی ماه جاری حضور یابند.​​​​​​​

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=102820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.