تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
2

احیا و بازسازی مراكز اداری شهرداری باغستان

  • کد خبر : 77007
  • 02 ژانویه 2021 - 16:33
احیا و بازسازی مراكز اداری شهرداری باغستان

احیا و بازسازی مراكز اداری شهرداری باغستان شهردار باغستان با توجه به اجرای عملیات‌های عمرانی بازسازی تعدادی از مراکز اداری شهرداری باغستان پس از آبان ماه سال ۹۸ به منظور عدم ایجاد اخلال در فرآیند خدمات‌رسانی به شهروندان، اعلام کرد: ساختمان‌های اداری ماهیتی جز خدمت رسانی به شهروندان نداشته و این مراکز ضمن تعلق به […]

احیا و بازسازی مراكز اداری شهرداری باغستان

شهردار باغستان با توجه به اجرای عملیات‌های عمرانی بازسازی تعدادی از مراکز اداری شهرداری باغستان پس از آبان ماه سال ۹۸ به منظور عدم ایجاد اخلال در فرآیند خدمات‌رسانی به شهروندان، اعلام کرد: ساختمان‌های اداری ماهیتی جز خدمت رسانی به شهروندان نداشته و این مراکز ضمن تعلق به شهر و شهروندان در توسعه پایدار شهری موثر هستند.

به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، دکتر حسن رنجبر شهردار باغستان اظهار داشت: در فرآیند خدمت رسانی به شهروندان، انجام امورات اداری و پاسخ به نیازهای اساسی برای پیشبرد حرکت شهرها، نقش ساختمان‌ها و مراکز اداری بسیار حائز اهمیت است.

سهولت در خدمات رسانی و جذب بالاترین بازدهی

وی گفت: ساختمان‌ها و فضاهای اداری با توجه به تردد بالای روزانه و لزوم تکریم ارباب رجوع بایستی به بهترین نحو به منظور سهولت در خدمات رسانی و جذب بالاترین بازدهی طراحی شود.

شهردار باغستان افزود: متاسفانه پس از عبور از آبان ماه سال قبل و تخریب و ورود خسارات به بخش عمده‌ای از ساختمان‌ها و مراکز اداری شهرداری باغستان، مدیریت شهری باغستان با تاکید بر عدم اخلال در فرآیند خدمات رسانی روزانه به شهروندان ساخت و بازسازی مراکز اداری شهرداری را بنابر اولویت را در دستور کار قرار داد.

دکتر رنجبر بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، احداث و بازسازی مراکز اداری شهرداری باغستان با تاکید بر رعایت تمامی اصول فنی و مهندسی، طراحی منطقی و کاربردی، درنظر گرفتن امنیت و سلامت کارکنان و نمای مناسب آغاز شد.

اقدامات شهرداری باغستان در یکسال گذشته

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا طی یک سال قبل بازسازی و احداث مجدد ساختمان‌های شهرداری مرکزی، ساختمان معاونت خدمات شهری و امور شهر، ساختمان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، ساختمان ایستگاه آتش نشانی محله نصیرآباد و ساختمان شهرداری ناحیه یک باغستان توسط شهرداری باغستان انجام شد.

شهردار باغستان تاکیدکرد: البته اقدامات شهرداری باغستان در بازسازی و راه‌اندازی مراکز اداری و خدمات متداول مختص به این مراکز نبوده است و شهرداری باغستان در حوزه‌ها و موضوعات مختلفی اقدامات مربوط را انجام داده است که تمام این‌ها در راستای هدفی جز خدمت به مردم نیست.

 

منبع : شهرداری باغستان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=77007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.