تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ 2 محرم 1446 Monday, 8 July , 2024
8
مدیر خانه جوان مطرح کرد:

اجرای پروژه‌های شاخص کارآفرینی و کسب و کار در خانه جوان اصفهان

  • کد خبر : 97784
  • 31 آگوست 2022 - 14:04
اجرای پروژه‌های شاخص کارآفرینی و کسب و کار در خانه جوان اصفهان
مدیر خانه جوان فعالیت‌های این مرکز را در حوزه‌های مختلف کارآفرینی تشریح کرد و گفت: طی سال‌های گذشته طرح‌ها و برنامه‌های متعددی با محوریت کارآفرینی از سوی خانه جوان برگزار و با استقبال بسیار خوب شهروندان روبرو شده است.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، فاطمه اکبرزاده با اعلام این مطلب گفت: خانه جوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در سال ۱۳۷۳ توسط معاون رئیس جمهور وقت به عنوان اولین خانه جوان کشور تأسیس شد.

او ادامه داد: خانه جوان از همان ابتدا محور برنامه‌های خود را فعالیت‌های کارآفرینی قرار داد و طی سال‌ها با راه اندازی کانون‌های کاریکاتور، گرافیک، نقاشی، خوشنویسی، فیلم، عکس، و معماری به کشف استعداد جوانان کمک ‌کرد.

اکبرزاده خانه جوان را مهمترین مرکز فرهنگی شهر اصفهان و قدیمی‌ترین فرهنگسرای شهر دانست و افزود: این مرکز در طول سال‌ها با مدیریت‌های متفاوت، رویکردهای مختلفی را دنبال کرده است.

اجرای پروژه «توان هفت» در حوزه کارآفرینی و توسعه کسب و کار

مدیر خانه جوان اظهار کرد: از ۴ سال گذشته تاکنون یکی از مهم ترین برنامه‌های این مرکز، برنامه «توان هفت» بوده که با هدف آموزش شهروندان در حوزه کارآفرینی و توسعه کسب و کار در این مجموعه کلید خورده و سایت tavan7.irرا به عنوان منبعی برای آموزش‌های کارآفرینی در سرتاسر کشور راه اندازی کرده است.

او ادامه داد: در این پروژه ۵۰۰ ساعت محتوای آموزشی در حوزه‌های مبانی کارآفرینی، فناوری‌های نوین، مقررات و قوانین کسب‌و‌کار، کسب‌و‌کارهای خرد و متوسط، مهارت‌های ثروت‌ساز و مهارت‌های شخصیتی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

ارائه محتوای آموزشی برای اقشار مختلف

اکبرزاده، آماده سازی و ارائه بسته‌های محتوایی متعدد از جمله کارآفرین پروری معلمان، مدیران، والدین، کودک و نوجوان، دانشجویان و جوانان را از دیگر برنامه‌های خانه جوان دانست و توضیح داد:۱۰ هزار نفر از شهروندان به صورت حضوری و ۱۰ هزار نفر نیز به صورت مجازی از طریق این بسته‌ها آموزش دیده‌اند.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=97784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.