تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ 2 محرم 1446 Monday, 8 July , 2024
4

اجرای فاز سوم نصب تمثال شهدای زرین‌شهر همزمان با هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 99316
  • 04 اکتبر 2022 - 10:30
اجرای فاز سوم نصب تمثال شهدای زرین‌شهر همزمان با هفته دفاع مقدس
همزمان با هفته دفاع مقدس، عملیات اجرایی فاز سوم نصب تابلوهای تمثال شهدای زرین‌شهر در بلوارهای اصلی شهر باحضورمعاون فرماندار شهرستان لنجان، بخشدار مرکزی و شهردار و اعضای شورای اسلامی زرین شهرآغاز شد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر، حسین اسماعیلی احمدی در این مراسم با اشاره به اهمیت تکریم و بزرگداشت مقام شامخ شهدا اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری زرین شهر توجه ویژه ای به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد و برهمین اساس پروژه ی نصب تمثال شهدای این شهر در معابر و بلوارهای اصلی بصورت فازبندی در حال اجرا می باشد.

شهردار زرین شهر با بیان اینکه در فاز سوم این پروژه ۳۰ عدد تابلوی تمثال شهدا با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون ريال نصب شده تصریح کرد: شهر پر افتخار زرین شهر زادگاه ۳۳۴ شهید دوران دفاع مقدس می باشد و در فازهای اول تا سوم این پروژه تمثال ۱۱۰ شهید از شهدای این شهر آذین بخش معابر و بلوارهای شهر شده است.

وی افزود: تجلیل از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است و برهمین اساس تلاش مجموعه مدیریت شهری بر آن است تا فازهای بعدی این پروژه نیز به زودی عملیاتی شود.

 مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=99316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.