تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
2

اجرای عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه در شهر صالحیه طی آذر ماه سال جاری در حال انجام می باشد

  • کد خبر : 59041
  • 10 دسامبر 2019 - 12:44
اجرای عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه در شهر صالحیه طی آذر ماه سال جاری در حال انجام می باشد

اجرای عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه در شهر صالحیه طی آذر ماه سال جاری در حال انجام می باشد با هدف تامین و توزیع آب شرب مناطق توسعه یافته و منازل جدید الاحداث عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه در شهر صالحیه در حال انجام می باشد . به گزارش روابط عمومی شرکت آب […]

اجرای عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه در شهر صالحیه طی آذر ماه سال جاری در حال انجام می باشد

با هدف تامین و توزیع آب شرب مناطق توسعه یافته و منازل جدید الاحداث عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه در شهر صالحیه در حال انجام می باشد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران مدیر امور آبفای شهر صالحیه ضمن اعلام خبر مذکور اظهار داشت : با عنایت به توسعه  محدوده شهری و ساخت و سازهای صورت گرفته در مناطق و بخشهای مختلف شهر صالحیه علیهذا مطابق اولویت بندی صورت گرفته و تامین اعتبارات لازم عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه مطابق اولویت بندی انجام شده در این مناطق در حال انجام می باشد .
امید رسولی ضمن تشریح عملیات در حال اجراء شده در همین خصوص یاد آور شد : طی آذر ماه امسال و با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه به طول ۵۰۰ متر در حال انجام است که طی آن خط جدیدی به طول ۵۰۰  متر و با استفاده از لوله های پلی اتیلن در سایزهای ۱۶۰ و ۱۱۰ میلی متری در مناطق توسعه یافته و جدید الاحداث در خیابانهای شیهدان همدانی و غلامی صالحیه آغاز شده و در حال انجام می باشد .
رسولی خاطرنشان ساخت : این عملیات اواسط آذر ماه جاری و به منظور تامین آب آشامیدنی شهروندان محترم در منازل و بناهای تازه احداث شده آغاز شده است و انتظار می رود مطابق روند فعلی و سرعت عمل مطلوب در اجرای پروژه حداکثر ظرف همین ماه به اتمام و مرحله بهره برداری برسد .

 منبع:شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران

مطالب دیگر در حوزه  آب و فاضلاب ها ر ا توریسم پرس دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=59041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.