تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5

اجرای عملیات عمرانی در پل قدس بدون انسداد مسیر تردد

  • کد خبر : 74408
  • 18 اکتبر 2020 - 14:18
اجرای عملیات عمرانی در پل قدس بدون انسداد مسیر تردد

اجرای عملیات عمرانی در پل قدس بدون انسداد مسیر تردد شهردار اردبیل گفت: عملیات عمرانی در پل قدس، بدون انسداد مسیر تردد شهروندان در حال اجرا است به گزارش توریسم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان در بازید از پل قدس گفت: براساس زمان‌بندی پروژه پل قدس حتی در […]

اجرای عملیات عمرانی در پل قدس بدون انسداد مسیر تردد

شهردار اردبیل گفت: عملیات عمرانی در پل قدس، بدون انسداد مسیر تردد شهروندان در حال اجرا است
به گزارش توریسم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان در بازید از پل قدس گفت: براساس زمان‌بندی پروژه پل قدس حتی در فصل زمستان نیز تعطیل نخواهد شد بلکه کارگاه این پروژه شبانه‌روزی فعال خواهد بود.
وی  گفت: در فصل کاری تلاش بر این است تا روند احداث پل قدس و عملیات اجرایی آن در بخش‌های مختلف سرعت گیرد و به تدریج و در ماه‌های اخیر با تامین اعتبار حجم عملیات اجرایی پروژه سرعت مضاعفی پیدا کرده و هم اکنون پیمانکاران به صورت شبانه‌روزی برای تکمیل پل قدس تلاش می‌کنند.
شهردار اردبیل ادامه داد: ۲ هزار مترمکعب بتن‌ریزی شبانه در پل قدس در حال انجام است و علاوه بر آن عملیات خاکبرداری، قالب‌بندی و آرماتوربندی با کمترین انسداد ترافیکی در این محور در مرحله اجرا و انجام است.
لطف‌اللهیان افزود: سعی کردیم تا بدون مسدود کردن مسیر تردد شهروندان در اطراف پل قدس سازه‌های مختلف را حتی با نصب تونل‌های موقت عملیاتی کنیم و این کار با سرعت و دقت مورد نیاز در حال انجام است.
مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=74408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.