تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
0

اجرای بانکداری دیجیتال بدون اجرای روابط عمومی دیجیتال و بدون ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی مفهمومی نخواهد داشت

  • کد خبر : 80012
  • 07 آوریل 2021 - 14:09
اجرای بانکداری دیجیتال بدون اجرای روابط عمومی دیجیتال و بدون ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی مفهمومی نخواهد داشت

اجرای بانکداری دیجیتال بدون اجرای روابط عمومی دیجیتال و بدون ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی مفهمومی نخواهد داشت مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین؛ اجرای بانکداری دیجیتال بدون اجرای روابط عمومی دیجیتال و بدون ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی مفهمومی نخواهد داشت. مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با توجه به اهمیت ارتباط […]

اجرای بانکداری دیجیتال بدون اجرای روابط عمومی دیجیتال و بدون ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی مفهمومی نخواهد داشت

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین؛ اجرای بانکداری دیجیتال بدون اجرای روابط عمومی دیجیتال و بدون ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی مفهمومی نخواهد داشت.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با توجه به اهمیت ارتباط با مشتری در بانکداری دیجیتال اعلام کرد: در سالهای گذشته ظهور شبکه های اجتماعی رابطه با اندک مشتریان را به یک ارتباط گسترده تبدیل کرده است. مشتریانی که جلب اعتماد آنها به خصوص در ارائه خدمات مالی نیازمند ارتباطی نزدیکتر و دو طرفه است.

حضور در شبکه های اجتماعی جهت ارتباط مستقیم با مخاطبین و معرفی محصولات

به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی این بانک اظهار داشت: اگر نگاهی به شیوه های ارتباطی در عصر نوین با ظهور رسانه های جدید بیاندازیم خواهیم دید که جمع کثیری از افراد اجتماع از کودک تا بزرگ در شبکه های اجتماعی در حال فعالیت هستند. بسیاری از شرکتها دلیل خود را برای حضور در شبکه های اجتماعی ارتباط مستقیم با مخاطبین و معرفی محصولات به آنها می دانند و در واقع بازاریابی دهان به دهان امروز در شبکه های اجتماعی ظهور یافته است.

وی بیان کرد: با ظهور شبکه های اجتماعی مقوله هایی مانند برند، بازاریابی، ایجاد اعتماد و ارتباط با افراد ذی نفوذ و معروف همه در یک جا در هم آمیخته اند. بنابراین با توجه به اینکه همه این موارد امروز در شبکه های اجتماعی ظهور یافته اند بنابراین روابط عمومی باید این موضوعات را با هم ترکیب کند.
از این رو اجرای بانکداری دیجیتال بدون اجرای روابط عمومی دیجیتال و بدون ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی مفهمومی نخواهد یافت.

تقویت روابط عمومی و ارتباطات با شبکه های اجتماعی

استاد با بیان این موضوع که شبکه های اجتماعی، روابط عمومی و ارتباطات را تقویت کرده است خاطرنشان کرد: پیش از این روابط عمومی ها تمرکز خود را برروی ذی نفعان، افراد پرنفوذ، سرمایه گذران و طیفی اندک از جامعه قرار می دادند. اما با ایجاد شبکه های اجتماعی و رشد آنها در میان طیف های گسترده ای از جامعه، سرعت انتقال پیام و ماندگاری آن و گستردگی دریافت کنندگان پیام بیشتر شده است.

وی عنوان کرد: مشتریان دیجیتالی دیگر به شعبه مراجعه نمی کنند، اما به لحاظ ارتباطی، رابطه آنها با بخشهای مختلف بانکها بیشتر شده است. بانکها امروز از طریق بررسی رفتار مشتری و همچنین دنبال کردن خواسته های آنها در شبکه های اجتماعی سعی دارند با ایجاد یک رابطه نزدیکتر ضمن ارائه خدمات شخصی سازی شده، اعتماد مشتریان را جلب کنند.

ایجاد یک رابطه دیجیتالی با مشتریان توسط بانکها

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به این موضوع که بانکها امروز برای ارائه خدمات مالی باید یک رابطه دیجیتالی با مشتریان خود ایجاد کنند اذعان داشت: این رابطه باید فراتر از پشتیبانی و ارائه خدمات آنلاین به مشتریان باشد. ما در آینده باید ابزارهایی در اختیار مشتریان قرار دهیم که ضمن دریافت خدمات آنلاین بتواند به مشتری در پس انداز، سرمایه گذاری، نحوه استفاده از خدمات، انتخاب گزینه های مختلف و ارائه خدمات شخصی سازی شده کمک کند.

استاد یادآور شد: مشتری در فضای دیجیتال منتظر نخواهد بود، در واقع ما باید در همه حال کنار مشتری باشیم در تمامی کنالهایی که او در آنها حضور دارد، خواه شبکه های اجتماعی و یا کانالهای آنلاین تعریف شده در سایت بانکها و فضاهای دیگر باشد.

اتفاقت مهم در اجرای روابط عمومی دیجیتال در بانک ایران زمین

وی در خصوص اجرای روابط عمومی دیجیتال در بانک ایران زمین و همسویی آن در ارتباط نزدیک با مشتریان خاطرنشان کرد: هم اکنون بسیاری از این موارد از جمله تعامل با مشتریان در شبکه های اجتماعی در راستای بانکداری دیجیتال، برقراری کانالهای مختلف ارتباطی برای مشتریان و همچنین برنامه ریزی برای ارائه خدمات در این حوزه انجام شده است و بزودی اتفاقات مهمی در این حوزه خواهد افتاد.

وی در پایان اظهار داشت: بانکداری دیجیتال الزاماتی مانند ابزار دیجیتال، روابط عمومی دیجیتال، ارتباط با مشتری دیجیتال و مشتریان دیجیتال می خواهد و هر کدام از اینها که نباشد خللی در کار ایجاد خواهد کرد.

 

منبع: بانک ایران زمین

 

مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=80012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.