تاریخ : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳ 17 ذو الحجة 1445 Sunday, 23 June , 2024
7

ابلاغ طرح تفصیلی شهر سبزوار توسط استانداری خراسان رضوی

  • کد خبر : 79135
  • 01 مارس 2021 - 9:59
ابلاغ طرح تفصیلی شهر سبزوار توسط استانداری خراسان رضوی

ابلاغ طرح تفصیلی شهر سبزوار توسط استانداری خراسان رضوی شهردار سبزوار اعلام کرد: با تایید و تصویب در کمیسیون ماده ۵ استان ، طرح تفصیلی شهر سبزوار توسط استاندار خراسان رضوی برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد. به گزارش توریسم پرس به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی اظهار داشت: طرح تفصیلی […]

ابلاغ طرح تفصیلی شهر سبزوار توسط استانداری خراسان رضوی

شهردار سبزوار اعلام کرد: با تایید و تصویب در کمیسیون ماده ۵ استان ، طرح تفصیلی شهر سبزوار توسط استاندار خراسان رضوی برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.

به گزارش توریسم پرس به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی اظهار داشت: طرح تفصیلی شهر سبزوار با پیگیری های انجام شده در دوره پنجم شورای اسلامی شهر، از طریق مشاور وزارت راه و شهرسازی استان تهیه و تدوین شد.

تاثیر طرح تفضیلی در تحقق چشم انداز شهر سبزوار

وی با بیان اینکه تهیه و اجرای طرح تفصیلی در تحقق چشم انداز شهر نقش موثری دارد، افزود: طرح تفصیلی، طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر، نحوه استفاده از زمین های شهری در سطح محلات مختلف شهر و موقعیت و مساحت دقیق زمین برای هر یک از آن ها و وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور و میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی در واحدهای شهری و اولویت های مربوط به مناطق به سازی و نوسازی و توسعه و حل مشکلات شهری و موقعیت کلیه عوامل مختلف شهری در آن تعیین می شود و نقشه ها و مشخصات مربوط به مالکیت بر اساس مدارک ثبتی تهیه و تنظیم می گردد.

وی خاطرنشان کرد: ابلاغ طرح تفصیلی علاوه بر توسعه و آبادانی شهر در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، باعث کارایی موثر در تاسیسات و تجهیزات شهری، استفاده مناسب از ظرفیت ها، و سرمایه های فیزیکی، انسانی، مالی و اداری در راستای پایداری و تامین فضای لازم برای توسعه آینده شهر خواهد شد.

تقدیر شهردار سبزوار از استاندار و مدیران شهری

وی از استاندار محترم، مدیریت شهرسازی استان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، معاون شهرسازی و معماری ، مدیریت شهرسازی و معماری. معاونین و شورای مدیران جهت پیگیری و اقدامات موثر تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع : شهرداری سبزوار

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=79135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.