به گزارش توریسم پرس به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، غلامرضا میرچولی مدیر شهرداری منطقه یک با ابلاغ جدید سید علی کوشکی به عنوان سرپرست مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی منصوب شد.
او که سابقه کاری ۲۸ ساله دارد، پیش از این به عنوان مسئول درآمد، مسئول نوسازی، رئیی امور مالی شهرداری، سرپرست شهرداری، مدیر مناطق دوگانه یک و دو مشغول به فعالیت بوده است.

امیرناطقی، سرپرستی سازمان مدیریت پسماند شهرداری

اما در حکم دوم، امیر ناطقی که پیش از این به عنوان سرپرست مدیر حوزه شهردار بود، با سمت سرپرستی سازمان مدیریت پسماند شهرداری از امروز فعالیت خود را در این مجموعه آغاز خواهد کرد.
وی با سابقه ۱۵ ساله پیش تر به عنوان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، جانشین معاونت خدمات شهری، سرپرست مدیریت حمل و نقل و ترافیک و رئیس حوزه شهردار بوده است.

احسان امامی،سرپرستی شهرداری منطقه یک

اما در حکم سوم احسان امامی که تا قبل از این به عنوان رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی مشغول به ارائه خدمات بود حالا با حکم جدید شهردار سبزوار سرپرستی شهرداری منطقه یک را بر عهده گرفت.
او که سابقه ساله ۱۵ دارد پیش از این در سمت های مسئول واحد نقشه برداری، مدیر سرمایه گذاری، مدیر شهرسازی و معماری، جانشین معاونت شهرسازی و معماری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری را بر عهده داشته است.

مجید معنوی زاده، سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری

اما در حکم چهارم، مجید معنوی زاده که تا پیش از این به عنوان رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشغول به خدمت بود با ابلاغ جدید شهردار سبزوار به عنوان سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری منصوب شد.
وی دارای سابقه کاری ۲۵ سال خدمت است و تا پیش از این مدیرعامل سازمان آرامستان، معاون سازمان پسماند و رئیس سازمان پسماند بوده است.