تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

آموزش طبیعت گردی ویژه کودکان در سعدآباد

  • کد خبر : 13615
  • 20 آگوست 2017 - 12:44

ویژه برنامه آموزش طبیعت گردی و کمپینگ به همت خانه طبیعت گردی ایران با همکاری انجمن هواداران میراث فرهنگی، در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود. به گزارش روز شنبه  روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، ویژه برنامه آموزش طبیعت گردی، روز جمعه سوم شهریورماه امسال از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳ برگزار می شود. […]

ویژه برنامه آموزش طبیعت گردی و کمپینگ به همت خانه طبیعت گردی ایران با همکاری انجمن هواداران میراث فرهنگی، در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه  روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، ویژه برنامه آموزش طبیعت گردی، روز جمعه سوم شهریورماه امسال از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳ برگزار می شود.
این برنامه ویژه کودکان ۹ تا ۱۲ سال است که آموزش اصول طبیعت گردی، آموزش کمپینگ و استقرار در طبیعت و آموزش جهت یابی را دربر می گیرد.
شرکت کنندگان در این دوره آموزشی همچنین از جنگل های بکر و طبیعی واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد بازدید خواهند کرد.
خانه طبیعت گردی ایران واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، مرکزی برای آشنایی شهروندان و علاقه مند به انواع فعالیت های گردشگری و طبیعت گردی است که از سال ۱۳۹۲ با مشارکت معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فعالیت خود را آغاز کرده است.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=13615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.