تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
2

آموزش به افراد مرتبط با گردشگران درکرمانشاه/ پرهیزازموازی‌کاری

  • کد خبر : 11442
  • 20 جولای 2017 - 11:35

به گزارش خبرنگار صنعت و توریسم، نشست ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان امروز چهارشنبه در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد. علیرضا مرادی بیستونی، معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه  این نشست اظهار داشت: برای پرهیز از بیهوده کاری و انجام کارهای تکراری  در ستاد خدمات ویژه سفر لازم است همه دستگاهها […]

به گزارش خبرنگار صنعت و توریسم، نشست ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان امروز چهارشنبه در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

علیرضا مرادی بیستونی، معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه  این نشست اظهار داشت: برای پرهیز از بیهوده کاری و انجام کارهای تکراری  در ستاد خدمات ویژه سفر لازم است همه دستگاهها با هم هماهنگی داشته باشند.

وی افزود: در ایام تابستان همانند سالهای گذشته باید برنامه ای تنظیم کنیم که بتوانیم خدمات شایسته ای را به مسافران و گردشگران ارائه کنیم.

مرادی بیستونی، صنعت گردشگری را یک نوع تجارت دانست و خاطر نشان کرد: گردشگری فقط در بحث میراث فرهنگی تاثیر مثبت ندارد بلکه بر روی صنعت، تجارت و … هم تاثیر گذار است و می تواند اقتصاد استان را ارتقاء دهد.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: استان کرمانشاه به لحاظ دارا بودن آب و هوای متنوع و فرهنگ غنی می تواند مرکز مناسبی برای جذب گردشگر باشد.

وی با اشاره به لزوم حفظ شانیت کرمانشاه در برخورد با گردشگران و  رعایت حقوق آنها یادآور شد: ضروری است اماکن و ادارات از آموزش و پرورش گرفته تا سازمان تاکسی رانی و همه کسانی که با نوعی با گردشگران در ارتباط هستند آموزش های لازم را  جهت ارائه خدمات به گردشگران ببینند.

مرادی بیستونی ابراز داشت: ادارات و سازمان هایی که واحد اقامتی برای اسکان دارند اعلام کنند که آنها را برای استفاده گردشگران مهیا کنیم.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از وضعیت نامناسب سرویس های خدماتی و بهداشتی در اماکن مختلف استان اعلام نارضایتی کرد و بیان داشت: باید برای ساماندهی این وضعیت تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا مسافران با مشکل روبرو نشوند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه اگر پروازی با تاخیر به فرودگاه کرمانشاه برسد تاکسی رانی از ارائه خدمات به مسافران باز می ماند چرا که تاکسی رانی نیروهای خود را با ساعت پرواز تنظیم می کند که باید در این خصوص نیز تمهیداتی اندیشیده شود.

بیستونی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ روستا در شهر کرمانشاه داریم، گفت: در بحث اکوتوریسم باید گنج های پنهان روستاها را نمایان کنیم تا برای گردشگران جذاب باشد.

وی یکی از آن روستاها را روستای «کرم بست» کرمانشاه دانست و خاطر نشان کرد: این روستاها با داشتن جاذبه هایی از جمله ساخت صنایع دستی، دارا بودن آهنگری در دل روستا و … یکی از بهترین مکانها برای گردشگری واقع شود.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=11442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.