تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2
شهردار خوی:

آموزشهای شهرداری در حوزه های شهروندی گسترش می باید

  • کد خبر : 106333
  • 21 آوریل 2023 - 15:09
آموزشهای شهرداری در حوزه های شهروندی گسترش می باید
شهردار خوی با اشاره به آغاز روند آموزش های شهروندی در حوزه های مختلف اظهار داشت: زندگی اجتماعی و ساختار شهری همواره نیازمند آموزشهای گسترده در حوزه های مختلف بوده و بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته، آموزشهای شهرداری در حوزه های شهروندی گسترش می باید .

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، مهندس حسن نصراله پور افزود: مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری خوی با شروع سال جدید و اتمام کمپینگ اسکان موقت در زلزله، به دلیل نیازمبرم به بهسازی فضای محوطه و تعمیرات ضروری در دست آماده سازی حضور شهروندان بود که هفته های گذشته بازگشایی شد.

وی گفت: در این مجموعه اختصاصی بانوان علاوه بر استفاده شهروندان از امکانات و تجهیزات، کلاسهای مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی پیش بینی شده که بر حسب علاقه، بانوان گرامی می توانند در کلاس های مذکور شرکت کنند.

شهردار خوی افزود: کلاس های خیاطی، نقاشی، بافتنی، قلم زنی روی فلز، خوشنویسی، عکاسی، گلدوزی، چرم دوزی،آینه کاری، نمایش عروسکی و ساخت عروسک، ساخت لوازم تزئینی، آموزش زبان انگلیسی و عربی برای کودکان، پتینه کاری، آموش مسایل دینی و قرآن، پرورش قارچ در منزل، پرورش زنبور عسل، مشاوره های مختلف خانواده و بانوان، مشاوره های بهداشتی و محیط زیست، آموزشهای شهروندی و پسماند، نرم افزارهای طراحی فتوشاپ و کورل دراو در بخش فرهنگی و هنری پیش بینی شده اند.

وی گفت: در بخش ورزشی نیز رشته های فوتبال، والیبال، اسکیت، یوگا، دوچرخه سواری، ورزشهای همگانی و صبحگاهی، ژیمناستیک، کاراته، تکواندو، ایروبیک، آمادگی جسمانی ، بدمینتون و پلاتیس نیز پیش بینی شده اند که علاقمندان می توانند حداکثر تا ۱۰ اردیبهشت ماه برای ثبت نام به واحد آموزش شهرداری یا مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان مراجعه نمایند.

مهندس نصراله پور در پایان افزود: بزودی کلاسهای گسترده فرهنگی،آموزشی، هنری خانه محله و پارک ترافیک نیز برای خانواده ها و کودکان آغاز می شود.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=106333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.