تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
1
شهردار همدان :

آمادگی داریم برای توسعه شهر همدان با آموزش و پرورش همکاری کنیم

  • کد خبر : 106653
  • 30 آوریل 2023 - 15:21
آمادگی داریم برای توسعه شهر همدان با آموزش و پرورش همکاری کنیم
در جلسه ی شهردار همدان و مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، بر افزایش تعامل در زمینه های مختلف تاکید و هماهنگی‌های های لازم در خصوص بزرگداشت هفته معلم صورت گرفت .

به گزارش صنعت و توریسم مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، در این جلسه سید مسعود حسینی با بیان اینکه شغل معلمی رسالتی بزرگ است، اظهار کرد: تجلیل از معلم، تجلیل از ارزش‌های والای انسانی است و همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید تجلیل از معلمان را همواره مدنظر قرار دهیم.

شهردار همدان گفت: رویکرد مجموعه مدیریت شهری تقویت مباحث فرهنگی و اجتماعی به ویژه توجه به آموزش به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه شهری است.
این مقام ارشد مدیریت شهری مقام والای معلم را ارزشمند توصیف کرد و افزود: همکاری بین مدیریت شهری و آموزش و پرورش می تواند اثرات خوبی بر توسعه شهر داشته باشد و ما آمادگی داریم در زمینه های مختلف با یکدیگر همکاری کنیم.

وی افزود: مدرسه ابن سینا و بسیاری از مدارس همدان مدارس مکتبی بودند که افراد نخبه و توانمندی را به کشور و جهان معرفی کرده‌اند. حسینی خواستار تبدیل مدرسه ابن سینا به موزه شهر شد و گفت: مدرسه ابن سینا پتانسیلهای خوبی برای تبدیل به موزه شهر را دارد که با همکاری آموزش و پرورش این مهم محقق و تاثیرات خوبی خواهد داشت.

شهردار همدان بر همکاری با آموزش و پرورش در خصوص ساخت مدرسه در نقاط مختلف شهر به ویژه شهرک بهشتی و مدنی اشاره کرد و تصریح کرد: آمادگی داریم در زمینه صدور مجوزهای لازم برای معلمان، در اختیار قرار دادن فضای تبلیغاتی شهری، استفاده از امکانات شهری، بهینه سازی معابر و مباحث مادی و معنوی با آموزش و پرورش همکاری کنیم.

در ادامه محمود نقوی مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان زمینه همکاری شهرداری و آموزش و پرورش را قابل توجه دانست و عنوان کرد: همدان دارای معلمان سرآمدی بوده که بیانگر عمق و قدمت آموزش و پرورش در همدان و جایگاه والای فرهنگیان بوده است. محمود نقوی با تأکید بر اینکه معلمان وبازنشستگان سرمایه کشور و استان هستند افزود: به مناسبت هفته معلم برنامه های مختلفی از جمله شناسایی معلمان سرآمد و توانمند و تقدیر از معلمان توسط مردم و مسئولین پیش بینی شده است که هدف آن پاسداشت مقام معلم در عرصه عمومی است. وی جایگاه معلم را در جامعه والا دانست و اظهار داشت: معلمان بر فرهنگ شهر تاثیر گسترده‌ای دارند و باید تلاش کنیم با ارایه تسهیلات و امکانات مناسب قدردان زحمات آنها باشیم.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=106653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.