تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ 2 محرم 1446 Monday, 8 July , 2024
2
شهردار زرین شهر مطرح کرد:

آماده باش شهرداری زرین شهر برای بارندگی های پیش رو/ حفظ سلامت شهروندان اولویت مدیریت شهری

  • کد خبر : 96084
  • 30 جولای 2022 - 11:27
آماده باش شهرداری زرین شهر برای بارندگی های پیش رو/ حفظ سلامت شهروندان اولویت مدیریت شهری
حسین اسماعیلی احمدی با اشاره به اهمیت تاب آوری شهری در مقابله با بحران ها اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و هشدارهای ستاد مدیریت بحران استان اصفهان مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی تابستانی در استان، کلیه امکانات و نیروهای خدمات شهری شهرداری زرین شهر طی روزهای اخیر درآماده باش کامل می باشند.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر، شهردار زرین شهر تلاش برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از آسیب وخسارت به تاسیسات شهری واموال شهروندان را یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری دانست و افزود: مجموعه مدیریت بحران شهرداری زرین شهر با انجام برنامه‌ریزی های لازم و تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز، تمهیدات ویژه ای را برای پیشگیری از فاجعه آفرین شدن نزولات آسمانی و همچنین مواجهه با حوادث احتمالی پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به اهمیت کنترل آب‌های سطحی و روان آب‌ها برای جلوگیری از بروز آبگرفتگی در سطح معابر شهر، تصریح کرد: پاکسازی و لایروبی آبراهه ها، مسیل ها و جوی های آب انجام و دستورالعمل‌های لازم برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی ابلاغ شده تا در زمان بارندگی های شدید دچار چالش نشویم.

 ورود به تفرجگاه های ساحلی در زرین شهر در روزهای پایانی هفته ممنوع است

اسماعیلی احمدی خاطرنشان کرد: با هدف حفظ امنیت شهروندان و گردشگران، پارک ساحلی زرین شهر تعطیل بوده و  ورود به تفرجگاه های ساحلی در زرین شهر در روزهای پایانی هفته ممنوع است.

شهردار زرین شهر با تاکید بر لزوم مشارکت شهروندان برای مقابله با بحران اظهار کرد: باید توجه داشت که زباله ها،  نخاله‌های ساختمانی و ضایعات موجود در انهار و کانال ها یکی از دلایل آبگرفتگی شهر محسوب شده و بر همین اساس لازم است تا شهروندان عزیز با شهرداری همکاری نموده و از ریختن زباله و نخاله در کانالها و مسیل‌های شهری خودداری نمایند.

وی افزود: گردشگران و مسافران از توقف و نصب چادر در حاشیه رودخانه ، کانال های آب، مسیل ها و سایر تفرجگاه‌های سیل خیز و همچنین توقف در زیر درختان کهنسال و خشکیده خودداری کرده و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=96084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.