تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4

آغاز عملیات اجرایی ۴ تقاطع غیر همسطح در اردبیل 

  • کد خبر : 75452
  • 19 نوامبر 2020 - 8:15
آغاز عملیات اجرایی ۴ تقاطع غیر همسطح در اردبیل 

آغاز عملیات اجرایی ۴ تقاطع غیر همسطح در اردبیل  شهردار اردبیل گفت: با شروع آغاز عملیات اجرایی ۴ تقاطع غیر همسطح در اردبیل با مشارکت و همکاری قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، اردبیل وارد فصل جدید توسعه عمرانی شد. به گزارش توریسم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم آغاز عملیات […]

آغاز عملیات اجرایی ۴ تقاطع غیر همسطح در اردبیل 

شهردار اردبیل گفت: با شروع آغاز عملیات اجرایی ۴ تقاطع غیر همسطح در اردبیل با مشارکت و همکاری قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، اردبیل وارد فصل جدید توسعه عمرانی شد.
به گزارش توریسم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهری اردبیل که با حضور فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) فرمانده سپاه اردبیل، نمایندگان استان و اعضای شورای شهر برگزار شد، اعلام کرد: شهرداری اردبیل امروز عملیات اجرایی شش طرح را با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا شروع کرد که چهار طرح مربوط به تقاطع‌های غیرهمسطح شهر است و با اجرای این تقاطع ها که با هدف توسعه زیرساختهای شهری اجرا میشود اردبیل وارد فصل جدید توسعه عمرانی شد.

نامگذاری پل جام‌جم اردبیل بنام سردار شهید سلیمانی

وی گفت: با احداث پل جام‌جم اردبیل که به‌نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مزین گردید، ورودی اردبیل از سمت آستارا ساماندهی شده و مشکل مسدود بودن یکی از خیابان های اصلی این مسیر برطرف می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز روز مبارک و مهمی برای مجموعه شهرداری اردبیل است و می‌توان گفت با آغاز عملیات اجرایی پروژه‌هایی که با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) اجرا خواهد شد، گام دوم و مرحله جدیدی در توسعه عمرانی کلانشهر اردبیل آغاز می‌شود.

اجرای پروژه‌های عمرانی به ترتیب اولویت

شهردار اردبیل مفهوم توسعه شهر را جدا از مبحث رشد شهری دانست و بیان کرد: با رشد و گشترش وسعت شهر نیاز است تا توسعه نیز پابه‌پای آن انجام شود چرا که توسعه فرهنگی، اقتصادی،عمرانی و نظایر آن موجب رفاه هرچه بیشتر شهروندان خواهد بود.

لطف‌اللهیان تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی مختلف به ترتیب اولویت و با احتساب ضرورت در دست اقدام است که معتقدیم تکمیل و نهایی شدن این پروژه‌ها در توسعه کلانشهر اردبیل موثر خواهد بود.

وی گفت: به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، مراسم آغاز عملیات اجرایی شش پروژه عمرانی شهر، در محل پروژه پل جام‌جم اردبیل همزمان در تمامی پروژه‌ها کلید خورد.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=75452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.