تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

آغاز عملیات اجرایی احداث دو پروژه بزرگ دامداری خداآفرین و کلیبر

  • کد خبر : 90919
  • 22 فوریه 2022 - 8:49
آغاز عملیات اجرایی احداث دو پروژه بزرگ دامداری خداآفرین و کلیبر
با حضور استاندار آذربایجان شرقی عملیات اجرایی احداث دو پروژه بزرگ دامداری شش هزار راس مولد در محدوده خداآفرین منطقه آزاد ارس و کلیبر آغاز شد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، مراسم کلنگ زنی دو مجموعه دامپروری خداآفرین و کلیبر با حضور استاندار آذربایجان شرقی، جانشین مدیرعامل و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس، نماینده مردم خداآفرین کلیبر و هوراند، مدیر مرکز خداآفرین و برخی مدیران ارس و مسئولین شهرستان خداآفرین برگزار شد.

مجموعه دامپروری سه هزار راس مولد خداآفرین در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار احداث می شود که ظرفیت تولید سالانه ۳۵ هزار تن شیر، ۵۰۰ تن گوشت و ۵۰۰ راس تلیسه مازاد را خواهد داشت.

حجم سرمایه گذاری این پروژه سه هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال می باشد و مقرر است ظرف مدت ۲۴ ماه به بهره برداری برسد.  با بهره برداری از این پروژه برای ۱۳۰ نفر بطور مستقیم شغل ایجاد می شود.

مجموعه دامپروری سه هزار راس مولد کلیبر نیز با میزان سرمایه گذاری سه هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار ظرف مدت ۲۴ ماه احداث می شود و همانند مجموعه دامپروری خداآفرین ظرفیت تولید سالانه ۳۵ هزار تن شیر، ۵۰۰ تن گوشت و ۵۰۰ راس تلیسه مازاد را خواهد داشت. و برای ۱۳۰ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

مطالب دیگر در حوزه مناطق آزاد را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=90919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.