تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
2

 آغاز طرح “راه رفاه باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران”

  • کد خبر : 74165
  • 12 اکتبر 2020 - 8:35
 آغاز طرح “راه رفاه باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران”

 آغاز طرح “راه رفاه باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران” بانک رفاه کارگران در راستای پیاده سازی استراتژی مشتری محوری، ایجاد محیط صمیمی برای اعضا، شناسایی نیازهای مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی و تسهیل آن نسبت به راه اندازی طرح “راه رفاه” باشگاه مشتریان اقدام کرد. به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی بانک رفاه […]

 آغاز طرح “راه رفاه باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران”

بانک رفاه کارگران در راستای پیاده سازی استراتژی مشتری محوری، ایجاد محیط صمیمی برای اعضا، شناسایی نیازهای مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی و تسهیل آن نسبت به راه اندازی طرح “راه رفاه” باشگاه مشتریان اقدام کرد.
به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، همه مشتریان حقیقی که در این بانک حساب دارند می توانند پس از تعریف شماره تلفن همراه خود در شعب بانک رفاه کارگران از طریق وارد کردن کد ملی و تایید شماره تلفن همراه در سایت باشگاه به نشانی اینترنتی https://club.rb24.ir ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوند.
تمامی مشتریان حقیقی بانک رفاه کارگران از طریق عضویت در این باشگاه می توانند از امتیازها و جوایز این طرح بهره مند شوند. در طرح یاد شده تراکنش های انتقال وجه، پرداخت اقساط تسهیلات،خرید شارژ، پرداخت قبوض و … از طریق درگاه های اینترنت بانک، موبایل بانک، اپلیکیشن همراه کارت رفاه و پورتال بانک مشمول امتیاز می شود.

اهدا جوایز در طرح “راه رفاه “

قرعه کشی در طرح “راه رفاه” بصورت ماهانه بوده و به قید قرعه به ۲۰ نفر از اعضا در پایان هر ماه جوایزی همچون کمک هزینه های خرید لوازم منزل، سفر، لوازم ورزشی و چکاپ پزشکی اهدا می شود.
مشتریان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات و شرایط مربوط به قرعه کشی آن، به پورتال اطلاع رسانی باشگاه به نشانی اینترنتی  https://club.rb24.ir مراجعه و پس از ورود به کاربری خود، اطلاعات مندرج در منوهای طرح ها،درباره باشگاه، پاداش ها، سوالات متداول و … را مطالعه کنند.

 

 

 

منبع : بانک رفاه کارگران

 

 

 

 

مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=74165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.