تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ 24 ذو الحجة 1445 Sunday, 30 June , 2024
2

آثار اقدامات زیربنایی شهرداری صالحیه در ایجاد شور و نشاط شهروندی

  • کد خبر : 114509
  • 14 نوامبر 2023 - 11:20
آثار اقدامات زیربنایی شهرداری صالحیه در ایجاد شور و نشاط شهروندی
حال و هوای صبحگاهی بوستان بانوان شکوفه در محله حصارچوپان و ابراز رضایتمندی از تلاش مدیریت شهری برای توسعه فضاهای تفرجگاهی.
به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی شهرداری صالحیه، احداث بوستان شکوفه که در محله کم برخوردار حصارچوپان و در انتهای کوچه قائم پنجم طی سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسید،پس از پایش کارکرد و کیفیت عملکردی اماکن تحت نظارت مدیریت شهری مقرر گردید فرایند محصور سازی و لحاظ تمام جوانب لازم بمنظور تامین آسایش بانوان شهر در این محل فراهم شود تا بعنوان دومین پارک اختصاصی این شهر پیش کش نیمی از جمعیت شریف و نجیب شهر صالحیه گردد .
اکنون و پس از انجام این مهم توسط شهرداری صالحیه گزارش های واصله به اداره روابط عمومی حاکی از شور و نشاط وصف ناپذیر در بوستان های بانوان شهر بویژه پارک اختصاصی شکوفه است که نشان می دهد ساکنین این محله بطور گسترده از زیرساخت های مدیریت شهری بهره برداری می کنند .
آنچه که در پس این گزارش قرار گرفته و باید بطور جدی به آن پرداخت،تاثیر اقدامات زیربنایی در ایجاد شور و نشاط شهروندی است که معلول تصمیم گیری و تصمیم سازی صحیح،بررسی اولویت های شاخص از نیازمندی های مردم و سرانجام مکانیابی و احداث بهنگام آن است که طی چهارسال گذشته همواره از اصول برنامه ریزی های مدیریت شهری صالحیه بشمار رفته است .

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=114509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.