تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

آثار آبادانی و نظافت در فعالیت‌های مدیریت شهری مشهود است

  • کد خبر : 101663
  • 06 دسامبر 2022 - 11:27
آثار آبادانی و نظافت در فعالیت‌های مدیریت شهری مشهود است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تقدیر از فعالیت‌های سازنده شهرداری در شهر گفت: آثار آبادانی و نظافت در فعالیت‌های مدیریت شهری مشهود است.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در جشن بزرگ خانواده شهرداری زنجان، گفت: چند گروه است که خدمت در آنها زمان نمی‌شناسد، یک گروه نیروهای امنیتی و دیگری هم کارکنان خدوم شهرداری هستند که تعطیلی و تابستان و زمستان ندارند.
وی با اشاره به اینکه پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری از نگهبان و پاکبان گرفته تا کارگران بخش‌های دیگر همه تلاش خود را برای خدمت‌رسانی انجام می‌دهند، افزود: آثار این خدمات در شهر مشهود است و مردم هم قدردان این زحمات هستند و حتی اگر در زبان جاری نباشد‌؛ به دیده قابل مشاهده است.
آیت‌الله خاتمی در ارتباط با زیباسازی و چشم‌نوازی شهرها نیز گفت: بخشی از این کار مربوط به نظام مهندسی است و بخشی هم مربوط به خود ساختمان است که چه زیبا و چه زشت با انسان حرف می‌زند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در خطبه‌‌های نماز جمعه نیز مراتب تقدیر از این خدمات از شهردار زنجان به عمل آمده است، اضافه کرد: انتظار داریم این روند خدمت‌رسانی ادامه‌دار باشد.
وی خدمت به مردم و تأمین رفاه و آسایش مردم را بهترین توفیق الهی عنوان کرد و گفت: روایات زیادی در خصوص ارزش و جایگاه خدمت به مردم مطرح شده است
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شاهد وضعیت بسیار خوبی در شهر از نظر تنظیف، پاکیزگی و فضای سبز بودیم، خاطرنشان کرد: در هر مسیری از شهر زنجان رفت و آمد می‌کنیم آثار آبادانی، نظافت، پاکیزگی و سبزی قابل مشاهده است و این خدمات موجب سعادت دنیا و آخرت است.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=101663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.